Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

tisdag 28 april 2009

Världens bästa dag?

jag tror det är idag faktiskt!

Idag har jag inte gjort något nyttigt, varit och handlat...:P
nu ska jag börja göra mat,sedan ska jag och doris gå å kolla på en pressent till lillebror och sedan ska hon få busa med grannhundrarna lite grann, och som hon behöver det för idag har hon inte varit sig själv!
Nu ska jag bjuda på lite bilder från i går,





1 kommentar:

  1. Jodu, det har varit en pina.. Fast mår fortfarande inte ok. Men det tar väl sin tid att återhämta sig efter nåt sånt här antar jag..
    Okej. Dom flesta köper nog såna :) Vi ska också ha en sån, och även för oss blir den nog mest troligt svart. Och kanske då istället nån roligare färg på åkpåsen och så!
    Varför tror du så stenhårt på att ni ska få en tjej om man får fråga?:)
    Ha det bra!

    SvaraRadera