Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

måndag 27 april 2009

Vilken dag!

Först och främst så for jag med sabina och körde agillity med hundarna, skit kul skit jobbigt å en död hund fick jag av det...så det ska vi köra någon mer gång=)
sen for jag till pappas jobb och hälsade på där så la jag Doris borste och sele på koferten och när jag for där i från så gick jag ut så jag kom framifårn bilen så det körde jag iväg med... kom på det direkt vände men då hittade jag bara borsten så selen var borta...den behövde visst någon, och som jag har letat frågade alla som jobbar inne på det området å ingen hade sett den så förmodligen har ju nån kört börbi och tagit upp det.
så vi han ju använda den 2 gånge,..klantiga jag! så otroligt onödiga pengar, om pappa inte hört något i morgon far jag och köer en ny...blir så irriterad!
tur jag har en posssitiv kille som skrattade ich sa - men köp en ny spelar ingen roll!
han vet att jag snabbt tar till tårar och målar fan för bagateller, tur han helt annorlunda;P
Sedan så fördrev jag tiden for på barnenshus och nu har jag bestämmt mig för vagn(kanske;O) När niklas kommer hem får vi se hur det blir, men det blir bra!=)
Har även varit förbi på trummagatan där svärfar bytte till sommad däck åt mig, tack snälla!
sedan lände jag bilen på ica i öjebyn för att följa mamma til rosvik och köpa bänkdiskmaskin till morfan coh sedan körde vi bara raks spåret till lillpite till farmor och åt palt, vi glömde totalt bort att hämta upp min bil så efter maten var det bara att köra tillbaka till öjenyn och hämta bilen, tur det inte är så långt....som alla tror;P
Ska även och fixa så jag får träffa en sjukgymnast i morgon för i dag har jag haft en pina i bäckendelen coh det är inte alls så roligt..

Nu ligger Doris mätt och helt utslagen på golvet, vägrar gå ut för det regnar ju och hon tror hon är gjord av socker;P så nu blir det soff mys med lite ljus och glass är så underbart att vara hos "mormor och morfar" när niklas är borta passa på att bli lite uppassad:)

3 kommentarer:

  1. fast vi är inne på vårat 4:e år.. fjärde sommarn som väntar nu =)

    SvaraRadera
  2. Ett tips är att INTE prata med din barnmorska. För dom har ingen koll! Ring en läkare på en gång.. Jag fick tipset av min barnmorska då jag hade så fruktansvärt ont ch hon inte kunde hjälpa mig. Så jag ringde en läkare och fick komma dit. Hon sjukskrev mig på halvtid tills jag skulle få gå på havandeskaps!

    SvaraRadera
  3. Sorry för sent svar, men du ser anledningen om du läser mitt senaste inlägg :)

    Tack så mycket, känner mig väl inte sådär jättebekväm i det än, men det kommer kanske!

    Jo vi har tittat lite på vagnar, men inte beställt någon än. Fast vi är väl rätt säkra på vad det blir för nån. Däremot vet jag inte färg.
    Vad blir det för vagn för er? :)

    SvaraRadera