Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

onsdag 29 april 2009

Panik

Doris har lyckats äta en glasspinne, en magnum glasspinne dvs den större varianten i en enda tugga! hur fan ska hon få ut den?
försöker ringa vetrinären....

__________________________________________________________________13,05

Glupska jävla hund, ialla fall så skrattade dom när jag ronde till djurkliniken i gammelstad, jag ska mata hon med sparris för det har tydligen en förmåga att lägga sig runt sånna hära föremål och sedan kommer det ut...så förhoppningsvis är det ute i morgon redan så jag slipper vara orolig i helgen när vi ska iväg på läger..
sånna hära saker händer verkligen bara oss..;P


Ialla fall så började dagen att jag följde sabina och handla inför helgen och sedan for vi till böle och gick en snoa med hundarna, efterdet så begav vi oss så jag fick köpa en TIll ny sele till doris(bättre lycka denna gång) vi hittade däremot en mycket snyggare och som verkade ordentligare denna gång så ingen nöjdare än jag!
Efter det for vi till hemlunda där johanna bjöd på lunch och vi fick träffa ny tillskottet Elle och mika, helt underbara små liv;)

Nu har jag oackat lite av doris gjejer inför helgen och har börjat på min packning men nu måste jag hoppa i duschen för att sedan gå och köpa sparris som D ska få äta & gå och lämna nå paapper hos Ilone som hon ska få ta med till Niklas eftersom han kommer hem på söndag när även vi kommer hem!(snart ska det hånglas friskt;)
Sen kl 16,00 börjar jag jobba vilket jag inte alls hade tid med i dag men allt ska nog hinnas med ändå, under tiden jag jobbar ska D få vara hos Sabina så hon kan hålla koll så hon inte spyr eller blir sjuk för då måste vi åka in med henne,...



Fast än detta är bästa veckan i mitt liv så går så mycket snett!

2 kommentarer:

  1. Jaha så ni har också varit tillsammans i 4 år? Men så roligt:)

    Jodå, vi har väl några namn. Men ett speciellt vi fastnat för.. Och om jag inte minns fel så hade ni det namnet på tal också ;)

    SvaraRadera
  2. Haha, jag har råkat ge tara en glasspinne en gång också, men dom skiter ut den efter ett tag :P

    SvaraRadera