Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

torsdag 23 april 2009

V 18+6



Jag bjuder så klart på SEXIGA bilder i mina bästa trosor...att jag inte skäms beror på att jag kan nämligen inte ha mina söta små spets troller länge( inte för att jag skulle ha haft dom ändå;P) men jag bjuder på det!Handen har jag på ena bilden för att ha något att jämnföra magen med=)
Ul i dag gick super bra, inga tårar kom idag,...nästan=) Niklass var så stolt!
Hon var så imponerad över hur bra man kunde se hjärtat, hon skulle på en föreläsning och hade just skickat iväg nå bilder på ett hjärta men hade velat ha våran bäbis biler ist, så det lät ju jätte bra!!
Stor hade den blivit, men vi fick inte se nå 3d bilder, det ville dom ville inte visa sånna bilder nu...dom är tydligen inte så fargra nu:)

Fick inga bra bilder för den vände sig bara om,så vi fick aldrig se ansiktet, och då den väl vände sig om så höll den händer för;P
Niklas tyckte hon var för intressead av hjärtat så han han få lite panik och fråga en massa, jag tog det som nå possitivt men det gjorde inte han oj så nervös stackarn var=)
Niklas är hel säker på att det är en tjej så idag har han kommit fram till att han kommer inta ha något att säga till om i huset, just nu har han 2 tjejer....snart kanske 4, eller så har han "bara" sina 2=) hehe Eftersom vihar lite inside information så har vi sett bilder på ett hus som ska komma ut, som vi vart lite intresserade utan=) är dock inte i LIF vilket kändes så där,...men kolla kostar inge, har jag hört;)

Nu ska vi till öjebyn på kalas för att fira Emeli som fyllt hela 20 år, på den tiden då man var så ung hade jag redan flyttat ihop med niklas vart tillsammans med han i över 2 år just hem kommen från en turkiet resa med X antal andra brudar och några killar tror vi totalt var 14 st som har kvar minnen från resan tackvare kameran!...nu är jag gammal gravid förlovad och har en hund=)...livet blir bättre med åren, helt klart;)

3 kommentarer:

  1. härliga tider!! blev ni flyttade något, när är bf? och kanske hus på gång också, nu händer det grejer!!!

    SvaraRadera
  2. Vad blev det för BF-datum då?:) Fin mage!

    SvaraRadera
  3. harry var 3 månader när vi tog henne, och jag tror inte att det hade gått så bra som vi inte bodde på markplan!! jag lät harry ligga på golvet medan jag sprang ut med kajsa. så på det sättet funkade det bra. tror itne jag skulle vilja lämna han inne om jag bodde några våningar upp :S

    jag ska typ göra om det om 3 veckor..:P syrran ska skaffa en hund och vi ska ha hon första tiden till hon blivit rumsren o så, när ida jobbar, men jag börjar ångra mig lite smått, men nog vet jag det blir bra! hoppas hon blir rumsren fort ;)

    SvaraRadera