Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

onsdag 22 april 2009

UL

Ser ju att jag glömt skirva att vi har UL i morgon där vi får vårat datum, tror ni jag skulle bli förvånad om det vart typ 10 oktober, nej!:)
i alla fall så kommer det ingen bild för madde sa att hon kunde tyda det, och efter som vi inte vill veta vad vi ska få så vill vi ju inte att någon annan heller ska veta det, hips visps så vet vi...och så kul ska vi inte ha det=)
så vill nu någon se bäbis så skickar jag en bild på msn eller nå istället,..
inge illat mot dig madde vi vill bara inte använda din kundskaper i detta läge;)



Nu ska vi hoppa ner i den renbäddade sängen och hångla;)

2 kommentarer:

  1. Vet du hur man får tag på vår vän Erik Öhman?! Försökt ringa han, men inget svar... Ignore eller bytt nummer? :P

    SvaraRadera
  2. Jag kan faktiskt inte säga säkert hur det fungerar med sittdelen, men jag har som för mig att man byter ut liggdelen mot den och då finns inget skydd för varken ben eller kropp. Måste kolla innan jag kan säga säkert! Men Herkulesvagnarna är ju väldigt praktiska på det sätt att man aldrig behöver byta någon del!

    SvaraRadera