Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

onsdag 22 april 2009

Niklas

Nu har jag som sagt äntligen fått hem mina "barn" det första min "ÄLSKADE" kille sa - satan så stor du har blivit, få se!
Tack älskling det värmde;P
Nu ska vi mysa och se OTH så jag har köpt glass som vi ska äta till det!=)
min kille är av den ordentliga sorten, så det vart visst inte allt mys på listan nu utan vi ska organisera alla papper vi fått när han varit borta för han står med panik i pojkrummet o h förstår sig inte på ordningen jag skapat under veckan....Oorganiserat kaos kallar jag det;)

5 kommentarer:

  1. Läser att ni ska få barn, grattis grattis :) När är ni beräknade?

    SvaraRadera
  2. men du det är ju toppen att han ser hur magen växer!!! du ska vara stolt över honom!!! =)

    killar förstår sig inte på vår ordning, Dennis är alltid rosenrasande på mig när jag har städat undan hans prylar/papper... nu har jag fixat en låda som jag lägger allt i, det är toppen. Jag slipper se det och han vet var han ska leta.

    SvaraRadera
  3. Haha, dom e så bra på smidiga kommentarer dom här grabbarna :P

    SvaraRadera
  4. Hej! Jo, vår barnvagn är från Anna & Axel. Den är JÄTTEBRA. Lätt, lätt att fälla ihop, har rejäla däck och funkar jättebra på vintern. Dock skulle jag rekommendera er att köpa en "Herkules"-vagn. Oskar kommer ju att växa ur sin vagn ganska snart och en "Herkules" kan man ha så länge de åker vagn. Den har tre lägen och vagnen vi har, har visserligen också tre lägen, men jag har inte provat de än eftersom att han är så liten. Men jag tror inte att han kommer att rymmas i den när han är 2-3 år. Så för att komma billigast undan är nog en "Herkules" bäst, även om de är dyrast att köpa i början. Men när de är små är det givetvis jättebra med en lift som vi har på vår vagn, för ibland vill man kunna lyfta dem från ett ställe till ett annat utan att man behöver väcka dem. Ja, det är helt beroende på vad man tycker är mest praktiskt. Men det ska bli spännande att se hur länge Oskar kommer att rymmas i sin vagn. Men de är ju riktigt snygga på Anna&Axel. Jag tycker jättemycket om deras vagnar. Lycka till i letandet, det är en djungel.

    SvaraRadera
  5. Det följer delvis med en separat sittdel men den har vi aldrig provat då han är så liten än. Men i liggdelen fonns de tre olika lägen så om man exempelvis går på stan, så kanske han vill sitta upp lite, och det går att justera. Jo, alltså nog kommer han att kunna sitta i sittdelen, men den är ganska "öppen". Så nästa vinter om vi ska fara någonstans och han vill sitta upp, så vet jag inte om han ryms på längden i vagnen där man också har en sittdel. För sittdelen som följer med kan man nog knappast använda på vintern för den innehåller inget vindskydd...

    SvaraRadera