Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

torsdag 23 april 2009

Duktiga!

Nu har vi varit duktiga,vi for och fikade hos Ermebrings som så klart hade super gott fika!
Väl där passade vi på att bada Doris eftersom dom har badkar occh det är så mycket enklare då, man blir inte dygn sur själv=) + att vi städade bilden eller dammsög och torkade samt kastade allt skräp och tömde koferten, men renare vart den då, så nu kan man sitta i den utan att bli skitig=)

Såg även att klantiga jag glömt skriva BF datumet jag har även glömt säga det till alla som ringt och frågat hur det gått idag;P
iallafall så vart det den 17 September, så nu vart vi fram flyttade! Imorgon är jag då i V 19+0!
Så från 2september till 23 september till 17...som bm sa, sen kommer dom ju när dom vill;)
Som jag sa till Malin idag, magen står rakt ut på morgonen so om nån fällt upp en tält pinne,så det måste vara en kille med morgon bånge;P
Nu ska vi se film och hångla!

2 kommentarer:

  1. var det samma ras som dorran? ja, då är det ju också pengarna som ska fram, det som är det tråkiga =)

    hon ska ha en rottis om jag minns rätt, det blir spännande ;) hon är säkert lika stor som kajsa är nu när hon kommer, och blir säkert fort större! :D

    nog vet jag det går bra för mig, värre blir det väl för ida när hon ska ha henne på helgerna, då kanske hon inte lyssnar så mycket på henne ;) men det är hon ju medveten om. blir spännande att se hur det går med det hela =)

    SvaraRadera
  2. haha... men september är en bra månad att få barn tycker jag. kanske är jag lite partisk...

    SvaraRadera