Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

tisdag 14 april 2009

Tur

efter 9 timmar med mig på jobbet var hanna inte sugen på att gå med mig på stan:P men i samma veva så pratade jag med sabina så hon följde mig en sväng,vi gick till jullan på Indiska där jag hittade lite, en kläning en kjol och ett långt linne/klänning(under kläning) sedan så gick vi av slumpen in på Vera där Sabina hittade ett par jeans hon propsade på att jag skulle prova men jag var inte imponerad men glad är jag att jag gjorde det för äntligen hittade jag ett par byxor det är ett par jeans som inte är snäva men inte bagy och i midjan är det en ca dm resår band så magen kan fortsätta växa i dom och jag slipper gå i troser på jobbet...så ingen gladare än jag!=)

Nu är det Unga mödrar sedan ska vi till mörtis och hälsa på tessan och jimmy och se hur dom börjar få det i huset samt att niklas ska få sig en vvälbehövlig klippning!!!
hon ska än få ge sig på min lugg hade jag tänkt men hur jag vill ha den är den stora frågan...tips?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar