Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

tisdag 14 april 2009

Emma ljunga cerox

japp det stämmer även idag är det bäbis snack som gäller...stackars alla som umgås med mig, om jag längar tills ungen kommer ut vad ska då ni göra;P

i alla fall har någon någor att säga om emma ljunga cerox?
i stunden är jag inne på en sån, men som Niklas just sa när jag försökte prata med han om det, du hinner ändra dig jag är inte orolig:P

2 kommentarer:

  1. Jag tror också du hinner ändra dig :P
    Men ajg har hört både bra och dåligt om emmaljunga, hörde att de fått dåligt i ngn test osv, men jag tror detär samma skit för alla vagnar...har du vart på cykelaffären och kollat in crecent vagnarna? har hört att de är bra och sen är dom snygga - de är ju bonus :D

    SvaraRadera
  2. Förresten det där med jeansen lät ju väldigt intressant, jag kommer ju itne i ett enda par av mina utan att trycka sönder bebisen, är det ok att jag härmas?

    SvaraRadera