Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

måndag 13 april 2009

Nässprary

Nässpray är min bästa vän för tillfället,men nu har graviditets nästäppan gått över till en förkylning!
men jag kör inte med nezeril för jag vill absolut inte bli beroende uten jag har kört med olja och koksaltlösning, men i helgen tog mitt slut och dom hade bara Nezeril på handlarn i jäkkvik så i morgon måste jag gå och införskaffa ett som jag inte kommer bli beroende av, för jag använder det inte bara en gång per dag!

Ikväll har vi sett cesear och det handlade om en hund som var rädd för allt till och med hemma, men i slutet så vart det så klart en ny hund och oj vad jag grät..verkligen värt att se, han sa själv att det var den räddaste hund han haft att göra med...!


Vi misslyckades med att se Marley & me idag, går så sakta att ladda ner hos oss så det får bli en annan dag, tror det blir en film på tv innan sängen som inte är långt borta...ska ju upp 6 i morgon bitti efter flera dagars ledighet så det kommer bli tungt!
Maten vi åt i dag rekomenderar jag , smak messigt lite som lassange med godare enligt mig=)

God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar