Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

måndag 13 april 2009

Bitter

Jag känner mig lite bitter just nu, har absolut ingenting att ha på mig och efter ett samtal med mamma som sade att jag måste tillåta mig själv att köpa kläder osv och inte bara tänka att jag inte kommer hinna använda det för det slutar bara med dagar som denna...jag känner mig fet och bara gråter när jag försöker ta på mig något...när leggingsarna skär in lite varstanns så är det dags att inhandla nytt!!

Sedan när vi gick och handlade så gick vi på coop ist för ica för att det inte skulle bli så tungt att bära hem, men det mina vänner gör vi aldrig om för väl där så kommer det en lång smal blond brutta som fick allt och självklart så spanar niklas in henne och tror han är så smidig och jag inte ser...följer efter mot grönsakerna, han som aldrig äter grönsaker skulle helt plötsligt ha allt!...tror ni hans gravida hormonella flickvänn var nöjd??!?!

Sen så är jag så evigt less på att ständigt vara pissnödig, i fjällen han vi bara sätta oss på skotern sen så var jag pissnödig...innan vi gick och handlade så pissade jag sen när vi kom hem lika så...fortsätter detta så kommer jag stoppa in en kateter, hahaha:P


Nu ska vi äta, niklas ringde jugge och fick ett recept av han som dom åt i tärnaby som jag tror kommer bli smaskens!

Kokar penne makisar
steker köttfärs med taco krydda och purjolök och krossade tomater med smak
blandar detta med pasta grädde häller i en ungsform och på med riven ost ...in i ugnen för gräddning!

Tror det kommer bli smaskens, sen hade vi tänkt hinna hälsa på robban och joanna för att se deras nya tillskott men jag tror det får bli i morgon för nu har jag hunnit få huvud värk...slarvat med mat och dryck idag!
så i stället blir det nog en film ska försöka ladda ner marley & me fick inspiration av malin=)


Bilder från helgen kommer upp inom kort i alla fall:)

1 kommentar:

  1. Åh så jag känner igen mig! För fan då jag kollar in i typ ett skyltfönster och ser MIG själv, och det jag ser är itne en fin liten gravidkula utan ett helt jävla monster! Grrr, sen det där att man ska se en snyggjävlabrud överallt vart man går som karln spanar in...jadu då lever han ju risigt ialla fall under ett par månader till! Jag är ockås ruskigt less på att dels måsta gå upp på toa på natten och sen att man itne ens kan ta en långprommis eller gå på stan ett par timmar utan att man måste pissa igen :( Tror du det var att rekomendera att gå på stan i sthlm hela dagar med de äckliga toaletter som finns där? nä huvva.
    Marley & Me var faktiskt bra, lite långdragen men ändå värt dom 2 timmarna :) Hoppas vi är på bättre humör snart

    SvaraRadera