Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

lördag 25 april 2009

Tummen upp!

Nu förstår jag att det är många som sitter hemma och undrar hur våran cykel tur gick?;P
Jo vi började med att gå till shell(7 -11?) för att pumpa däckena där upptäckte jag fort att det fanns inten mogäng man stoppade på däcket, den hade dom visst blivit avstulen men då kom det en sän hära toppen karl som satt och drack sitt morgon kaffe 06,50?:) han hade nämligen en hand pump med sig när han cyklade för han visste aldrig när den skulle behövas, så snälla han kom och erbjöd sig att pumpa och så tungt som det gick var ingen gladare än jag att jag slapp...men ack så värld en tummen upp..annars hade vi aldrig tagit oss iväg på våran cykel tur!
Cykel turen i sig gick suveränt, trorde hon skulle stanna hela tiden, eftersom hon av någon anledning tror hon är en han hund och ska lukta överallt!!!
Men icke sa nicke hon sprang gladeligen brevid mig och ingen gladare än jag så 07,25 när jag anlände på jobbet var jag full i enegrig, så otroligt härligt att jobba dag en lördag och känna det!

Men vilken jobbig natt jag haft, 2 irad... i natt Niklas varit otrogen med min kusin och det var som ingenting för han så jag snörde ut kalr höggravid och utan boende...vaknade upp och trode jag skulle dö av en panik attak för att jag inte kunde andas...nästäppt!
I går drömde jag att jag bråkade med min mor och det hela slutade med att Niklas misshandlade mig, det var så hemskt!
Jag har alltid drömt mycket men aldrig sånna hära hemska drömma!...huvva!

I PT idag följde det med ett annonsblad från Catwalk där jag såg olika berlocker på ett halsband där man kunde grevera(?) in namn, skulle verklige vilja ha en rund berlock med längre kedja elelr ett ihåligt större hjärta med längre kejda sedan hans och Doris namn,samt bäbis (ullas?);)...snabbt skickade jag iväg ett mms till killen och skrev att jag gärna skulle bli överraksade med ett sådant, enda chansen är nog att jag köper det till mig själv och lägger undan det så jag hittar det bara så dära en dag..men man ska aldrig sluta hoppas:)

Nu ska vi fortsätta dagen på detta ställe med en prommead tror jag bestämt!
Ha en super lördag och he er ut på en cykel tur=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar