Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

fredag 24 april 2009

Lämnad

Ja nu är jag som sagt ensammen igen, fast inte helt utan Doris fick minnsan stanna hemma denna gång!
Ikväll så bjöd jag in mig själv på middag på björkgatan super god mat och årets förrsta grillning för min del ialla fall, frågan lyder..hur kan man vara utan grillat under vinter?;P

Efter maten så vart det lite godis,eftersom jag gömde det i mikron så inte alla skulle små äta innan middan men där hade någon lämnat kvar en mugg med vatten av någon rolig anledning så godiset vart blött men nog åt vi upp det ändå=)
Försökte oss på att se en film vi ganska snabbt konstaterade var dålig så vi gav upp...eftersom vi är som nå pensioner jag och johanna skulle upp o jobba så var det en tidig kväll!

klockan står på 6,30 och då ska jag och Doris på hennes första cykel tur någonsin då hon inte sitter i korgen och glassar då och min för året=)
måste bara komma ihåg att pumpa däcket först annars kommer det nog sluta illa!=)


Jag måste även bjuda på min idiotiska tabbe som jag lyckades med idag!
s- jag tycker Freddy är ett fint namn
Jag- nej alla Y namn förknippar jag som hundnamn, som ex Felix....

ja fråga inte;P

1 kommentar:

  1. Haha ja du e rolig du :P Ibland tänker man ju bara inte på vad man säger.
    Idag ska vi ha premiärgrillning, ska bli toppen! ha en bra dag

    SvaraRadera