Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

fredag 24 april 2009

Fredag

har hunnit med en prommis, och det var så skönt att komma ut i friska luften speciellt när det är så otroligt varmt!
Sen har vi så klart hunnit med en obligatorisk fredas lunch som jag inte var så imponerad idag för det första så hade dom inte det goda brödet dom alltid har och sen var maten inte så god...men efterrätten var lyckad;)
Vi har även varit och köpt en sele till Doris så hon ska få kämpa brevid cykeln sen även när våren är här på riktigt så hon får börja spåra!

Igår låg vi som vanligt och pratade om bäbis, Niklas tyckte inte alls att jag skulle trycka på magen, eller ha "snäva" kläder får då gör jag illa bäbis...;P sen så tycker kalrn att vi ska vänta med att köpa barnvagn och allt där till för att slippa ha det bara ståendes i flera månader...men hallå där han försår absolut inte att det är halva nöjet så jag tror vi gör som vi brukar, jag får bestämma även denna gång;)!

Nu ska han lämna oss för ännu en vecka i fjällen, jag är avundsjuk och tycker verkligen han kan stanna hemma och umgås med mig dom timmar jag inte jobbar men han var visst inte alls med på dom noterna...får jag ulla så får jag väl bjuda på lite...?:P

Resten av kvällen blir nog i lugnets tecken för jag är så otroligt trött och sliten i gammel kroppen sen så jobbar jag resten av helgen !

2 kommentarer:

  1. Jodå, det har hänt en del för mig också :) Såg dig idag ju, fast var helt ärligt inte säker på att det var du. Men sen då du traskade iväg med Niklas så förstod jag :)
    Okej, men då fick ni ju ändå inte så sent datum. 1v efter oss exakt.. Spännande!

    SvaraRadera
  2. första nöjet är att testa barnvagnar. kollar in vilken som passar en själv... andra nöjet är att ha vagnen hemma och gå omkring med den och största nöjet är att få gå ut me bäbis på prommis. det är toppen!!!

    har ni funderat något på vilken slags vagn ni vill ha?

    SvaraRadera