Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

fredag 24 april 2009

BM

Väckar klockan ringde 8 men inte hade jag tänkt stiga upp då minnsan, somnade om och vaknade 8,45 och vilken tur för 9,30 skulle jag vara hos BM för att hon ville veta när bäbis vart beräknad + se om jag hade någon början till foglossning eller vad det kunde vara...men eftersom jaag måste ha piteås sämsta BM så det enda jag egentligen fick veta var att hon trode det var ischias(?) eller så bådadelarna..
Så summan av kardemumman, röra på mig mera och vänta,...nja tror inte det va, jag ringer nog sjukgymnasten så jag får veta vad jag kan göra för att förhindra

Nu har jag ätit frukost, den lyxigare varianten ska bara springa och pussa på N innan detblir en prommis och lite lydnad för Doris del!

Hoppas ni får en bra dag!

2 kommentarer:

  1. Visst vet du om att du kan byta BM om du inte är nöjd med den du har? Det är ju jätte viktigt att det känns bra under hela graviditeten

    SvaraRadera
  2. Va sööt du är! :) Jaa, tusan, att träffas ska vi bli bättre på, det måste vi!:)

    SvaraRadera