Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

lördag 25 april 2009

fest på min balkong!

Det är så otroligt skönt att vara gravid i vissa lägen, man slipper stressa en fredagkväll för att svepa några glas vin för att sedan stress avnjuta varandras sällskap för skynda sig ut,..men idag när vi sitter ute på jobbet i altanen och lyssnar på sune i talbok & fikar så oj vilket sug efter ett iskallt vitt vin glas på balkonen men några tjejer surra om diverse världs problem och skvallra..och bara vara!
Tror jag ska bjuda upp på balkong häng men tjejerna idag fast istället blir det någon iskall alkoholfri dirink, blir säkert lika trevligt!


hoppas bara värmen håller sig till kvällen och tjejerna är taggade!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar