Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

lördag 25 april 2009

Lördag

Efter jobbet så möte jag och D upp sara och sabina på en fika, själv så tog jag en ben &jerry glass i värmen och det var super gott!
Vi spanade även på skor, och sedan gav vi oss in på skoshopping, men ack så svårt det är när jag har bestämt i skallen hur som ska se ut...skulle vilja ha nå vita typ convers skor men inte för spetsiga, lite högre o gärna med dragkedja på skidan...annnars kommer jag alrig orka ta på dom:P

Vi träffade även Louise saras kompis och hennes lilla pojk,..så jag var framflusiga damen och passade på att fråga om hennes vagn och testade den lite stillaståendes...känndes lite konstigt att "prov köra" den,..fast hon erbjöd! men snälll var hon å svarade på alla frågor och den vagnen ska jag absolut fundera en extre gång på!...så tack snälla du!
Väl hemma så har jag hunnit klippa klorna på D bara en som höll på att börja blöda men vi klarade oss från ett blod bad och skit duktig var hon denna gång, se vad en ny klotång kan göra!=)
Vi har även hunnt plocka undan hemma, vara ner till förådet med allt sräp skom skulle dit och städa i garderoben i pojkrummet...fast det bordes städas mera men jag nämns absolut inte kasta den " fina" tavlan jag fick av flickorna närjag fyllde år å lite mera sånna saker som man vill ha förvarade någonstanns hela sitt liv=)
så det åker ner i förrådet nästa vända men nu är jag helt slut i bäkendelen så nu ska jag ligga på soffan innan middagen ska börjas med!

ikväll vart det balkongg häng o oj så trevligt med lite alkoholfritt vitt vin och ost och kex så är nån sugen är det bara att komma på lillbro, men först en cykel tur till ica!
Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar