Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

torsdag 16 april 2009

Trött

Doris
ännu en dag som absolut inte blev som den skulle...hatar dessa dagar!
Ialla fall efter om och men så la jag ner& vilade somnade så klart och oj så skönt...sabina väckte mig och vi hede oss ut i blåsten,tränade hundarna lite gran och det behövs inte mycket hjärn gympa för att få Doris helt slut, men det gick helt ok idag(jag var mindre motiverad)...mitt mål är ju att en dag kunna ropa "stanna ligg" när hon springer lös...på håll dvs, som en vall hund och en dag kommer hon klara det, hon uppskattar dock buset som kommer efter träninigen mest!:P
men vem gör inte det?
jag ides tyvärr inte fara till tessan idag eftersom jag inte kom på hur jag skulle ha gjort med luggen...
Tessans snygga mörka under lugg

jag i sne lugg....hmmm???

hur kommer det sig att alltid då jag ska klippa luggen så ändrar jag mig i sista sekund och vill spara ut den...men vill jag de:P`?

1 kommentar: