Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

onsdag 15 april 2009

kanske inte min dag idag!

ojoj oj denna dag började ju så bra, men sen så höll jag på att hungra ihjäl där kring 4 och innan jag lyckades flörta med nikals så han for och köpte kyckligen som vi glömt köpa så han jag somna på soffan en kort stund och sedan var min dag inte som det började,..känner att jag blir irriterad för minsta lilla och då är det inte kul!

Ialla fall vart det enchiladas (stavning) till middag och det var suuuper gott! sen kom mackan och stina på besök så då tog vi alla och gick en kort liten prommis trode det var varmare ute när det var så himla fint väder men där vart vi lurade var ju bara 3 grader och nu förtiden känns det som -30 men det var skönt att ta sig ut en väng för jag har fortfarande denna huvudvärk och yrselhet... ska nog gå och dricka ett glas saft!

Sen ska bara tvätten hämtas upp innan jag dyker ner i obbetsängen så jag förhoppningsvis kan vara något så när pigg på jobbet i morgon!

I morgon åker kanske min nu mera särbo(eftersom han tillbringar sim mesta tid i vougga;P) kanske tillbaka dit igen, ingen mera lessen än jag så jag hoppas på dåligt väder så han stannar hemma!=)

2 kommentarer:

  1. Tack för pratet ikväll sötis :) Det behövs lite pepp ibland. Hoppas vi båda får en bättre morgondag! Sov sött

    SvaraRadera
  2. hejsan! Den här gången har jag hittat enm crecent och en till som jag är lute mer osäker på :P haha, att jag ska ha så svårt att bestämma mig! Har ni bestämt vad ni ska köpa för ngn?

    SvaraRadera