Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

lördag 4 april 2009

störande

jag sitter på jobbet och har en jätte bra kväll, men jag började just fundera för jag har haft en massa känningar i magen idag, inte som fjärillar som det har varit förut utan mera som puls aktigt så jag fått sätta dit handen och trycka lite, helt underbart men jag blir så nyfiken på vad det är:)
Sen så vet jag ju inte exakt hur långt gången jag är inte i dagar, vet egentligen inte när veckan bryts för det kunde hon inte se exakt på UL så jag vet bara V 15 och eftersom vi var på UL i måndags så byter jag väl till V 16 på måndag,..
Får veta den 23/4 "exakt" hur långt gången jag är samt när bäbis är beräknad...spännande:)

Nu ville dom visst ha nå slisk på stället så det får bli glass med bär och varm choklad sås....mumma =)

1 kommentar:

  1. åh så härligt att få börja känna att det är något i magen! för skulle ana att det är den lill* som gör så att du känner det du gör =))

    SvaraRadera