Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

söndag 5 april 2009

Söndag

ój så tungt det var när klockan ringde i morse, men det var bara att stiga upp och göra sig klar för att ta Doris på en prommis innan jag begav mig till jobbet...men jag hade verkligen viljat lega kvar,...inte vart det nå lättare när jag kom på att jag ska upp ännu tidigare i morgon..05,45!

Mitt i all stress när jag sprang om kring i bara underkläder upptäckte jag vilken kostig form magen har tagit sig nu,så jag var tvungen att ta ett kort så får se när jag kommer hem om jag fick med den på bild=)..sen ska jag även ta en bild ikväll för den ser helt annorlunda ut på kvällen motför på morgonen...på kvällen har den väl hunnit få i sig lite mat och tjocka till sej:)


Är lugna gatan här på bygget, dom passar på att sova,..det skulle jag med ha gjort om jag bara kunnat=)
Efter jobbet ska jag som sagt vara med P och till min fasa så måste jag även handla idag..sedan ska jag hoppa isäng senast 22.00 idag så jag kanske är lite pigg i mogon!

Nä nu måste jag ta och stöka på lite hära!

passa på alla lediga att ha en underbar dag i det vackra vädret=)

3 kommentarer:

  1. Jag ska nog kankse bjuda på en bild sen jag med ;)
    Vi har faktiskt också - för en gångs skull - och faktiskt rigktigt skoj - fullt upp på en söndag. Egentligen är allt självvalt med det för inget. Imorse drog jag med mig Leon ut på morginprommis, sen frulle, sen slappa lite sen städa hela läggan och ALLT det där hanr vi hunnit med till nu och klockan är itne ens 11 :D
    Senare ska vi och göra veckorhandling och dagen svslutas med kalas!
    Jag börjar tycka om att jag vaknar så tidigt nu för tiden, det är riktigt skönt med morgonpromenader!

    SvaraRadera
  2. Nonono, den stora 30-årsdagen är inte förrän i oktober serru! du hinner spara mkt mer pengar till min present :D
    Leon fyller i juli så vi ska slå ihop och ha ett hejdundrande party, men det blir ju att vänta tills du jag och helena kan partaja först och tills vi är fit igen! du är väl medveten om att det kommer bli promenad VARJE dag! :D
    Å visst, ge mig bara nyckeln så städar jag tills du kommer hem ;)

    SvaraRadera
  3. Haha ja det är bra att du skriver vart den är, tur ingen vet vart du bor ;)
    Jo, alltså det där med amning och viktnedgång, jag har ockås hört att man skulle gå ner snabbare då, men jag har ockås hört att för en del hjälper det inte alls. jag tror det är olika fr person till person sen om det inte känns br att amma s¨å blir det ändå varken mysigt eller praktiskt..så jag tycka alla gör precis som de vill :D
    Tror itne alls vi behöver svälta oss, det är ju dessutom perffa ändå att vi får då sommaren är slut, då vet vi ju att vi ska satsa på beach 2010 - och vi har hela lååånga vintern på oss :)
    Jag kommer köra på promenader, bra kost och eventuellt en resa eller 2 till korpen!

    SvaraRadera