Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

söndag 5 april 2009

Inte bra

jag skulle vara med min KP nu men hon vägrar svara och det uppskattar jag inte, sedan när jag var och handlade så tyckte jag verkligen inte att det fanns någon mat, i alla fall som jag var sugen på så jag kom hem med bara frukost mat så vi får se vad jag hittar på....men självklar så kom jag hem utan hundbajspåsar samt dammsugs påsar så nu måste jag lik för b.. en sväng till affären igen, sen hur lätt är det att veta vilka påsar man ska ha, bara det är ju en hel jungel.
vi måste verkligen sagga oss en bättre dammsugare men ack så tråkiga pengar..


Nu ska jag försöka inspireras till lite mat så att vi sedan får knalla i väg på en ny prommis till affärn..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar