Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

söndag 5 april 2009

ett ljus

nu fick jag ett ljus i tunneln, mamma kommer hit och äter med mig, vart bakad potatis med nå röra, men oj så trevligt och i morgon ska johanna komma och äta med mig=)

det finns för tillfället en changs i miljonen i alla fall att vi Kanske kan ha en changs på ett hus;P lång historia kort ett hus vi är intresserade utav som ska och kolla på en lägenhet och får dom det så ska huset säljas :)

2 kommentarer:

  1. Oh så skoj med hus! är det i Lillpait eller?

    SvaraRadera
  2. Åh ett hus! Vart ligger det?:)

    Jo jag har ju också kännt ett tag, men inte varit säker på om det var det.. Men nu är jag nästan säker! :)
    När kommer det en magbild för dig då? Jag har då lagt upp en nu... :)

    SvaraRadera