Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

söndag 5 april 2009

med tvingad

idag kom ju mamma som sagt på middag och sedan ringde sabina och frågade om jag ville komma och kolla på agilletyn för att se om jag tyckte det var nå intressant, och det såg verkligen kul ut så det ska vi testa till våren.:)

Väl hemma så ringde markus och jåmpa och ville att jag skulle komma och se söndags filmen, jag var absolut inte imponerad ville bara vara hemma och sova men efter ett x antal samtal så var det bra att bege sig till lif för att slippa höra deras surr;P
Nu måste jag försöka se filmen, ska bara lägga upp bilderna på magen så nu får se hur stor skillnad det är på magen från morgon till kväll



Detta är på morgonen..




på kvällen, förstå så stor skillnad det är:)

4 kommentarer:

  1. ååh.. så fint! =) jag vill också vara gravid :D

    SvaraRadera
  2. Jo du, nog var det skillnad! Min är ockås mer putig på morgon!

    SvaraRadera
  3. Jo man ser en enorm skillnad, men så är det nog för alla och även för mig :) bilden som jag tog igår var ju kvällstid, men däremot så har min mage börjat komma ut där uppe nu också även på morgonen.. Det är lite obehagligt tycker jag! Fast det lär ju inte bli mindre, hehe. Men man vänjer sig väl förhoppningsvis!:)

    SvaraRadera
  4. Jipppi jihooo, den/du är så snygg. Puss och love från Malmö

    SvaraRadera