Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

söndag 5 april 2009

äntligen

äntligen hemma, varför stannade jag inte hemma och gick och la mig`? nog var det trevligt att surra bort filmen men ack så onödigt!
jo nu josse har jag lagt upp en bild åt dig, dock så har det inte hänt något sedan 3 veckor tillbaka det enda är att vågen nu står på + 7 kg så där mina vänner händer det en hel del och då är vi i V 15...16 (i morgon?)
det längtar jag mest efter just nu att få veta i vilken vecka vi är säkert + när det byts...var inte lätt sist med en spratlande bäbis!

nej helt sjukt att jag sitter här och skriver när jag verkligen måste sova,God natt

Niklas om du råkas läsa så saknar vi dig väldigt mycket nu är jag less att ha din rännandes och vill inget annat än pussa på dig och surra med på kvällarna!
emeli kanske kan leda din till min blogg annars så du får en lite kärleks förklaring;)

1 kommentar:

  1. Haha, näe det var faktiskt efter fabbe, han var nog ca 6 månader där. Jag visste inte vad smink eller hårfärg var. Fattade inte att man kanske kan ta bort LITE av ögonbrynen iaf. Uppenbarligne så tvättade jag inte håret så noga heller. Haha. Och jag tror itne ens jag tyckte att jag var tjock, vilket i och för sig är förnuftigt. Men vad ska man säga, det har helt klart blivit bättre med åren :D å tur var väl det

    SvaraRadera