Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

måndag 6 april 2009

Huvudvärk

i morse när kl ringde 5,45 var jag inte intresserad av att stiga upp och inte Doris heller fick dra ut hon och tvinga hon att vakna, tillslut så åt hon och följde pålgsamt med på en prommis väl hemma så hoppade hon upp i sängen och lade sig igen, det hade även jag velat men inte det!
på jobbet sprang tiden bort fick smita kvart i 12 då för att träffa frida med familj på stan innan dom skulle bege sig mot Malö igen, alltid lika kul att se hennes vackra nuna!
Sedan hem äta en smörgås och lägga mig med veckans huvudvärk..trost jag druckigt vatten vatten saft saft tee tee hela förmiddagen,...markus ringde jag sade att jag skulle lägga mig så han var självklart tvungen komma och retas lite, han for och jag somnade så jag missade middagen vaknade strax efter 4 och 5 skulle jag vara tillbaka på jobbet, johanna som jag hade lovat middag får den en annan dag;)
Tänkt äta lite på jobbet men där sprang tiden bort och massor att göra hade jag, vilke är kul i sig men lever man för mat så är det inte det bästa... så väl hemma gick jag och Doris på en prommis förbi coop där jag äntligen köpte sammsugar påsar(säkert fel efter, hur ska jag junna veta vilken dammsugare vi har:P)
samt hundbajs påsar och mikro äcklig pizza så jag skulle få i mig något så nu ligger jag fort farande halvhugrig mega trött och ont i skallen så nu ska jag avrunda och hoppa ner i sängen så jag får en mättare dag i morgon:)

Fick däremot ett roligare beskes idag, Niklas kommer nog hem i morgon eller på omsdag för att fixa men något så då blev ingen gladare än jag att få träffa han och slippa köra upp själv på torsdag!=)

Nu ska jag lägga mig så jag får pussa på han i mina drömmar;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar