Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

tisdag 7 april 2009

Städning

mankan städa på många olika sätt, idag vart inte en bra en men rent vart det och det är det som är meningen men det hela..

Idag bytte samsugspåsarna som självklart var fel, men tror ni det fanns till våran dammsugare...NEJ!
inte på coop, Ica,Expert eller clas olssons så jag gav upp gick hem och skurade, skurade, bytte vatten bytte vatte,...äntligen kan man gå här utan att det kanastrar och har en hel drös med hund hår och dammråttor under sockarna!
men före jag tog tag i det så kom mackan hit och gjorde våffelsmet och gräddade våfflor och då kom johanna och hanna och åt...super gott med lite hallon glass till, så nu är jag mätt och belåten (för ett tag i alla fall:P)

Besviken jag vart idag och niklas inte fått papprena han skulle ha för att komma hem för en dag, så han fick jag inte se idag...=/
Men å andra sidan vart det klart hur jag ska ta mig upp, jag och lars kör upp torsdag em och förhoppningsvis följer amanda också med:)

Nu har jag johanna på besök och jag sitter här, trevigt värre men så är det när man är nere i ett krafrigt missbruk...blogg träsket :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar