Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

tisdag 7 april 2009

Kladdkaka

Efter unga mödrar, som för övrigt inte alls var nå bra idag.. så begav jag och doris oss på en prommenad, jag var jätte sugen på att gå en lång skön kvälls prommis men efter ha gått 5 minuter kände jag suget efter färdig kladdkaka, den man köper i frysdisken på ex coop så efter ett samtal till johanna så var "kvällsfikat" fixat till andra avenyn=) så nu har jag kommit hem och hade tänkt krypa ner i sängen för att äntligen(förhoppningsvis) få sova en hel natts sömn!


Godnatt på er alla!

3 kommentarer:

  1. Mmm vad gott, Fabbe minsann han drog fram sin bakbok och gjorde muffins åt oss :) riktigt gott! (ok jag stod med och hjälpte honom en del)

    SvaraRadera
  2. Ja, jag mätte efter att jag skruvat fast skiten också och dom hängde på samma längd. Där ett tag började jag även tvivla på mitt ögonmått, kanske var det de som var snett? Men markus kom hem och konstaterade att det VAR snett.. Så frågade han om jag mätt från golvet eller taket, ja taket såklart.. Och det är tydligen förbjudet :-) Hur ska man veta sånt? Nåja, gardinerna sitter på väggen, med en alldels för lång, sned gardinstång och fästen var dessutom lite för korta så vid fönsterbrädan faller dom lite fult.. Men huvudsaken dom är uppe:-) Det andra får markus fixa någo dag:p
    Hur mår du och magen??

    SvaraRadera
  3. Hehe, men det kommer nog väldigt snart för dig också! Är ju bara det där lilla putet längre upp som behövs för att magen ska bli rundare!:)
    Näe idag är det precis en vecka kvar till vårat UL. Jag dör, är så nervös och samtidigt längtar jag så fruktansvärt mycket!

    SvaraRadera