Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

onsdag 8 april 2009

Glada nyheter..

Glada nyheter sprids fort;)..
jag kom just hem från lunchen som även idag vart på stan ( måste sluta äta ute:P) med johanna hanna och markus, mycket gott och trevligt vi han surra och självklart lösa diveers världsproblem som vi verkligen har att göra med:P

Väl hemma så satte jag igång att tvätta lite nödvändigheter till helgen, självklart så gör jag aööt i sista sekund, nu ska jag ut med D en sväng och då åker vi till North zoo och köper mat åt henne( som jag så klart inte heller gjort)..
har i alla fall skoter kläderna redan där så jag ska bara packa ner lite kläder så är vi sedan redo för att åka i morgon direkt efter jobbet=)


Risken är liten men om jag inte skriver mera så ha en trevlig påsk=)
och i samma veva jag skrev denna mening så började jag undra varför har vi påsk? som med allt annat en anledning att vara ledig?:P

1 kommentar:

  1. Jasså är du de, men du ska se att de går snabbt och hipps vips så är du där själv. menar du de bruna byxorna jag köpte åt bäbis som Melwin har likadana i? ÄÄÄlskar de byxorna. sen kan man ha de ett tag..blev super sugen på att köpa de turkosa som vi såg till bebis men får se.

    ha en trevlig påsk

    kram

    SvaraRadera