Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

torsdag 9 april 2009

Jobbet.

Jag sitter på jobbet och inväntar att lunchen ska bli klar, idg har jag och anna surrat på om barnvagnar och inte har jag blivit klokare, förutom att det är bara att fara och testa :) men varje gång man pratar med någon om det så får man nya tips och råd vilket är bra!=)


Markus ska med så jag åker med han, lars och amanda kör upp själva.. men kör försiktigt upp alla för Johanna och Jens har kört av vägen nu i morse på vägen upp så bara att ta det försiktigt!

nu är det lunch sedan bara 3 timmar kvar tills jag slutar och då ska jag hem och släppa ut D för att packa det sista och då åker vi förhoppnigsvis inte så långt efter det, tror M skulle in och handla men när en karl handlar brukar det blir "färdigmat" ex palt, fädrdigskuren och hamburgare så jag tror det kommer att gå fort.
sedan är det bara några få timmar innan jag ätligen återförenas med min älskade igen;)

Som sagt Trevlig påsk på er och be om bättre väder!

2 kommentarer:

  1. jo snart återförenas vi igen ;)

    SvaraRadera
  2. hejsan! :) jo men jag hörde juh att ni skulle ha barn, grattis! va skoj!
    Alltså jag köpte en Brio och den var så stor och klumpig o tung. och jag har hört att dom flesta briosarna är det. Så nu har jag lånat en emmaljunga, som jag bostavligt talar älskar! Hur smidig som helst :)

    SvaraRadera