Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

lördag 4 april 2009

Lördag- jobb!

Idag sov jag äntligen ut, vaknade i vanlig ordning kl 8,10 men somnade fort om igen och det var skönt!
jag skulle börja jobba 1 men då jag for och tankade bilen ringde dom från jobbet och de var bara en hemma så jag fick börja kl 2 i stället och ingen gladare än jag, är absolut inte sugen på att jobba idag, men det kommer nog gå bra, känns värre i morgon med morgon men det ska nog gå bra det med=

Pratade nyss med niklas och han vet inte hur han ska göra i veckan, hoppas det är dååligt väder och att han kommer hem en sväng, saknar honom!
Måste även fara och köpa dammsugar påsar nu funkar inte bara med att skura, är så sandigt och dammit överallt, hatar verkligen våren när allt ska följa in,..sen har ju våren så klart sina fördelar=)
I morgon när jag slutar ska jag vara med J som jag är Kp åt,blir trevligt men oj vad jag längtar till påsken att bara så slöa och äta=)

Ha en bra lördag allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar