Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

söndag 19 april 2009

Söndag

i morse när jag slutade hade jag tängt vara duktig och ta tag i hemmet,..men ICKET! ja la mig och sov tills jag skulle fara och jobba igen!
Jobbet gick som en dans, nu är jag hos emeli och ska fika för hon fyller ju hela 20 år idag! så stort grattis till henne!
Jag gjorde även ett desperat försök att hitta damsugar påsar till våran dammsugare idag, men det finns inte och ingen argare än jag!
Ser ut som en svinstia hemma och jag gör allt för att inta vara i den ,så jag ringde herren i hushållet och informerade om den roliga utgiften...Ny dammsugare!

Jag känner även hur otroligt tråkigt rent utav så jag släppt en tår att vara utan mitt lilla barn, Doris!
Försökte få Niklas att släppa hem hon idag med hanna och dom men han var inte intressead så det är bara för mig att uthärda till på onsdag, riktigt tung!
Förstå så hemsk jag kommer att bli när jag får ett barn;)...SEn att jag saknar henne mer än Niklas det är ju en annan 5a;P

Efter fikat ska jag fara förbi rudde och linda och hämta gangster(?) kläderna som kommit,har jag tur är dom hemma & man får se lill prinsesn;)...även dom:P

3 kommentarer:

  1. Men du, kan du säga mig vad du har för en dammsugare? Jag ska föröska hjälpas dig ;)
    Jo, jag ska spana in dom begggade där på cykelaffärn, annars har dom sprillans på bilgtema för typ 2000 kr, det är nice price!

    SvaraRadera
  2. Men tur där, dammsugare är ju faktiskt rätt bra å ha. Alltså jag har ju itne tänkt på det men du hade ju kunnat låna min lilla ergo och sugit upp det värsta med iaf, aja bra att det löste sig iaf :)

    SvaraRadera
  3. såg att du hämtat kläderna, hoppas det ska komma till användning!

    sen tycker jag att ni kan komma och hälsa på nån gång framöver :)

    SvaraRadera