Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

lördag 18 april 2009

Japp

Har just konstaterat att det spelar absolut ingen roll hur många gånger jag kollar in alla hus på hemnet, jag tycker ändå inte om dom!
Hur svårt kan det vara att hitta ett "nytt" hus med stora yta stora fönster, gå in garderob + många sovrum med stort garage och en tomt på i alla fall 3-5 000km2 det undrar då jag i dag, så ahr ni svar är det bara att skriva på kommentarerna här nedan för;)

2 kommentarer:

  1. Ojsan jag tror att du har liiite stora krav nu känner jag :P
    Det är ju ett sånt hus som man måste bygga själv tror jag. Själv är jag inne på att man får köpa ett ok hus som man ser potential i och sen fixa efter det. Ska man ha drömhuset på 200 kvadrat och så, då blir det ju flerea miljoner och huvva ett sånt lån vill jag inte ha :P
    Men men vet du, jag tror att vi komemr få våra drömhus nu de närmsta månaderna!! PUss

    SvaraRadera
  2. hör av dig! kan ju om inte annat hänga ut påsen ifall vi skulle vara borta, kan hända att vi ska till svärmo och svärfar idag..

    förresten, jag har samma problem angående hemnet, finns INGET som faller en i smaken, jäkla skit!

    SvaraRadera