Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

lördag 18 april 2009

Svett och kåda!

Igår när jag slutat 22,00 styrde jag mot Lif där resteradne satt och drack och hade det trevligt klockan närmade sig utgång och vi packade ihop oss alla 8 i 740 som ett äkta tattar lass och styrde mot stan, där även jag beslöt mig för att följa med och då mina vänner hade jag kläderna jag tog på mig på morgonen (skitiga & luktade svett) morgon frillan(säger allt!) + sminket som togs på 10,00 på morgonen jag såg ut som jag kände mig, väl där så upptäkte vi att det var en hel drös med "konstigt" folk, folk man aaaldrig har sett eller ens visste fanns, men efter ett kort stillsamt försök på dansgolvet x antal klapp om magen och en som försökte propsa på att bjuda mig på en öl så kände jag att på min tid var det bättre;P dvs för ca 5-6 månader sedan:) sen så är det fortfarande lördagar som gäller...så efter ca 40 minuter så var det hemgång erik och ida for efter 2 och sedan så surrade ja med johanna lite i tele så kl vart närmare 3 innan jag släkte ner väckar klockan hade jag så glatt ställt på 10! och till saken är då den att jag är "bakis" idag!
Vi gick och åt ett skrov på morgonen och sedan skjussade jag pojkarna till LIF, nu sitter jag och försöker få i mig kaffe( som jag inte är imponerad av längre) för att slippa mobilkamera funktionen i min hjärna...detta mina damer och herrar är humor!=)
Jobb.Nu för att sluta 17,30 för att börja om 21,15 inte alls nå kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar