Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

onsdag 1 april 2009

Onsdag

oj så glad jag vart idag, jag var hel säker på att det var Måndag så det var en possitiv överraskning så hära på 1 April

Efter en väldigt kort arbetsdag så for jag på Nodo och åt en god lunch med Malin och en arbettskamrat till henne=)

Nu inväntar en prommis med Doris och Johanna & Nille Sabina och hundarna så det blir skönt att ta sig ut i detta härliga väder!

har även skrivit en att göra lista åt mig själv som jag måste börja ta tagi när jag kommer hem, känner inte alls att jag var sugen på det ida, men men!

1 kommentar:

  1. Åh jag såg bilderna, så sött!

    Okej du blev bakåtflyttad, trist. Hur länge?
    Hoppas allt är bra!

    SvaraRadera