Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

tisdag 31 mars 2009

Ny dator

idag när jag tog en prommis med Johanna så ringde niklas och frågade om jag fortfarande ville ha en liten Dator, självklart ville jag ju det så då kom han hem med en svart snygg liten perfekt nötar bloggar dator;) sen hade han även fixat så jag har internet till den samt köpt en ny telefon till sig själv,..inte bästa tider att spendera på men så är det med Niklas Bo Ermebring han gillar att spendera stort samt när det är vid sämsta tillfälle ;)

Sedan har vi vi hunnit hälsa på Erik, Ida & Liam i Lakafors även idag kom dom med glada nyheter, vi verkar alltid få det när vi träffar dom...undra vad det blir nästa gång=)
Vi fick även en massa bäis saker som hon hade när lillprinsen var liten, som vi tackar och bugar för!

Nu har sabina varit hära och hämtat tuva så nu ska jag skynda mig i säng så jag orkar upp i morgon bitti!
sov gott !

1 kommentar:

  1. Tack så mycket. Men de känns ändå så långt borta..he he..bara jag slipper gå över 2 veckor denna gång är jag glad.

    Visst är han fastän han är i sin roliga 2 års trots..he he..

    Ni skulle väl på ul snart igen. ska ni kolla könet då?

    hoppas du fått må bra

    SvaraRadera