Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

tisdag 31 mars 2009

Ny dag!

Vi lever fortfarade på lycko ruset från igår, det vart mera verkligtför Niklas när han fick se det lilla livet, han genom går ju ingen större förändring som jag...förutom att han är sken dräktig:)

Niklas vaknade före tuppen och väkte så klart hundarna då, så efter ett samtal till johanna så bestämde vi att det var bara att stiga upp äta frukost och he sig ut på en promenad,Tuva hade gärna stannat inne och fortsatt lega på mitt bröst med nosen in borrad i halsen så jag fick en massa hår i näsan och munnen men Doris ville minnsan ut och leka, efter ett desperat försök att få igång Tuva så begav vi oss ut på en prommis!
Nu har jag tagit på mig något anant än mjukisar och mössa redo för en vända på stan att hitta något jag kan ha på mig på min underdel...är så ofantligt less alla klänningar och tunikor så nu är det dags, hoppas bara jag hittar något!

Sen i eftermiddag ska vi bege oss till lakafors för att hälsa på herrskapet, är verkligen på tiden vi tar oss dit! sedan hem och sova för i morgon ska jag jobba och jag längtar till och med, nog är det skönt att vara ledig spec när killen är hemma men man ska inte underskatta att få arbeta och träffa lite arbetskamrater:)

Ska även försöka hinna träffa Frida och nikolas som kommer hem och har med sig barnen i morgon!:) sen har jag även en lunch på schemat samt kläd partyt hos linda...när man är arbetslös har man som mest att göra=)

3 kommentarer:

  1. Puss på er, världens underbaraste.
    Vi var rörda hela kvällen och dagen igår. Visade mitt super MMS på jobbet och de tyckte också att pyret var söt.
    Nikolas hade aldrig sett en så verklig bild, och han har varit med han minsann. Har du frågor så ställ dem till Mr. experience:)
    Ses imorron snygging eller senare
    Love and Kisses F

    SvaraRadera
  2. Joo, Jag hade tänkt upp en sväng. Men såklart onsdag - lördag... Typiskt!:S

    SvaraRadera
  3. och mammaledig! då har man jämt full upp ;)

    du ska se att tiden går fort, hips vips är det september!

    SvaraRadera