Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

onsdag 1 april 2009

Obs bäbis snack som vanligt:P

jag är lessen men även detta inlägg kommer att handla om barn mm ;P

efter promenaden så for johaanna och sara och jobbade så sabina bjöd in sig på kaffe hos mig och det slutade med att hon for nu så vï hade väldigt mycket att surra om,trevligt trevligt!

efter att vi löst diverse världs problem så for vi till barnenshus och hämtade ut babyboxen som jag fått via libreo...eller var det pampers??;P den innehöll blöjor filt leksak tvättlappar diverse informations blad samt YES DISKMASKINMEDEL:P varför?
väl där frågade jag även om det fans någon 3 hjulig barnvagn som man kunde ha sittdelen mot sig, och inte bara framåt, det fanns bara en sån vagn!...en!
så då frågade jag vidare och då sa hon även att den är super om man bor i en stad samt att gå på stan vagn, efter som det blir 3 hjul som får ploga sig fram på vintern så blir det tyngre att köra den än en vanlig 4 hjulig och efter som året mest består av vinter och slusk samt vi har hund som då kräver viss motion dagligen och då inte inne efter stans gator + att vi vill bo i en by...så nu måste jag verkligen börja tänka om...men men tur vi har tid i alla fall:)
åå jag är så het och vill att barnet ska komma helst i morgon, detta med att vänta 9 månader är inte min grej alls måste jag säga=)

Nu ligger Doris och snarkar brevid mig och jag har ny ätit, missade så klart unga mödrar idag med så nu blir det lite slö tittande innan kvällsrastningen för att sedan dyka i sängen!

Attans glömde springa på åhlens och köpa en bok idag med, någon som har något att rekomendera hellst sanna, självbiografier!

2 kommentarer:

  1. Alltså jag har ockås alltid varit anti 3-hjulingar och jag förstår hur de tänker på barnens hus MEN som en del återförsäljare och även vanligt folk :P säger: går man verkligen ut och pulsar i en snödriva med barnvagnen? är det likxom snöigt och så så går man kankse inte på en långprommis förrän traktorn vart framme. Så jag håller på 3-hjulingen nu ALLT tack vare att den är så ruskigt lätt att svänga med, jag minns själv hur ont man fick i axlar ibland av en med 4 hjul...men men det är ju bara att vänta och se, jag kanske kommer avsky vår 3-hjuling i slutändan... :P
    Jag tror iag att ni kommer hitta en riktigt fin en som ni kommer trivas med : D

    SvaraRadera
  2. Va?? Det finns ju Hartan, Teutonia, *Hauk .. you name it.. Teutonias S någonting heter det är skithärlig och svänger på en femöring.
    Vänd dig till Barnens hus i Luleå istället.
    för dom i pite förstod inte varför dom inte kunde sälja till rabatt en frammåt vänd sittvagn med lift ej vändbar... hmmm kan det vara så att man vill se nyfödda bebisen...
    Suck.
    Hoppas du hittar rätt vagn.

    SvaraRadera