Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

tisdag 24 mars 2009

Tisdag!

Idag har jag inte hunnit med mycket, började dagen när jag kom hem med att lägga mig och läsa sedan somnade jag i en och en halv timma, johanna som var och jobbade kunde inte göra något åt min rastlöshet, sabina var däremot kaffe sugen så hon kom över och vi hade visst en heldel att surra om för hon kom före 1 och kl 5 ringde Ilone och frågade vars jag höll hus för jag var ju bjuden på middag där, och då for S i samma veva!

I morgon ska jag och investera i en ny sport BH eftersom mjölkkannorna mínsan växer:P
Sedan ska jag ta tag i skurningen som jag inte han idag samt vika tvätten sedan ska jag vara klar för avfäd!=)
Ska bli så otroligt roligt att träffa Niklas bara få krama om han och framför allt surra med han!
Nu har han varit borta nog känner jag så nu är det bara att hålla sig hemma;P
Ilone visade mig nyss några av Niklas söta baby kläder...på måndag får även jag börja handla:)
Är ju fort farande grymt orolig spec eftersom det inte var UVI men kuren måste jag äta klart i alla fall, så nu är det bara att hålla alla tummarna!

I natt så drömde jag att jag var på UL men jag hade inte tid att titta på det utan när Barnmorskan sa att att hjärtat slog sprang jag ut och ringde niklas som av någon anledning inte var där och även då drömde jag att det var en tjej, men vi ska ju inte ta reda på det så bara att vänta;)

Nu ska jag vara social här på trumma innan jag ska fara och göra mitt sista pass !

2 kommentarer:

  1. Tja babe, jobbar till 12 på A så om du har tid så tar jag gärna en prommis efter det, det ser ut att bli toppenväder! Annars får vi ta det till veckan, ha et gott kramen

    SvaraRadera
  2. nu på torsdag den 2a april kl 18.00 är det gangstar klädparty för barn här hoss oss på tenorgränd. kom och kika på kläder om du vill och ta med dig nån vän om så önskas! :)

    SvaraRadera