Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

lördag 28 mars 2009

Vouuga!

Sitter nu i husvagnen i vougga tack vare trådlöst internet så kunde jag gå igenom mina älskade bloggar;)
Vi har det så bra vi kan ha det, Fet väder trevligt sällskap och så klart god mat!
Jag äter som aldrig förr när jag är i fjällen man hinner absolut aldrig bli hungrig och nu fuinderar jag på fara ner på affären och köpa mig en Ben och Jerry glass:)

Jag åkte som sagt buss upp onsdagmorgon, saknade kille så mkt att jag ville inte vänta till Torsdag:) inför bussresan köpte jag Vi föräldrar och Barn med namn special och jag blev mäta missnöjd men många skratt har vi fått oss när vi gått i genom namnen som faktiskt blivit tillåtna och ännu mera skrattde jag åt namnenfolk vill få igenom:P...men inga nya namn har vi kommit på!
Har just pratat med sabina det har tydligen gått bra för dom på utställlningen än så länge hon väntade nu på finalen så hon var mer än nöjd och jag mera missnöjd att jag inte for;P...men fler tillfällen ges!

Fick även en inbjudan av Linda att komma på barn klädparty på torsdag kväll så jag tror jag ska höra med hanna(bara för att:P) och Malin om dom är sugna på att följa med,..håller tummarna att jag inte ska jobba det vore allt för typiskt!

Jag är så otroligt nervös inför måndagen och förstår inte hur jag ska kunna vänta till 13,30 att vi inte kunde få en tid direkt på morgonen, och sen hur ska jag kunna sova på natten!??
Min ständiga mens värk som inte bestod av UVI gör inte saken lättare så hoppas jag kan börja andas ut på måndag och får lägga upp nå bilder på bäbis;)

Hoppas ni har en lika bra helg som jag !

1 kommentar:

  1. Jodu, det ska bli kul att se bilder på hon/han :)
    Du kan väl påminna mig ang klädpartyt där, jag har en förmåga att glömma bort :P

    SvaraRadera