Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

måndag 23 mars 2009

oo så trött!

Helt otroligt att man kan vara trött efter en hel helg men lung, och ingen alkohol=)
Idag så har johanna och sabina försökt hjälpa till på namnfronten och det enda jag kan säga är att även dom kommer inte ha något med detta att göra:P

Sen så befinner jag mig nu på jobbet och det är lugna gatan hära, som alltid=)
Så jag har hunnit se en stund av tånårsliv(?) på ettan och det mår jag säga var intressant, man fick följa en tjej med annorexia och en tjej som var ung och hade barn och en tjej som egentligen var helt normal tånåring och så vidare så det kommer jag se någon mera gång!

I morgon så har jag en hel del på schemat bara för att jag inte gjort något idag!

  • Tvätta
  • Städa
  • Packa
  • Handla
  • Vara med KP
  • Skicka iväg papper
  • Köpa nya kinsella
  • Jobba

Idag träffade jag madde H i trapphuset och vi kom då fram till att vi måste låna varanndras tvättnycklar så man kan få tvätta längre tid för inte hinner man mycket på 3timmar och 2 maskiner...speciellet eftersom man har annat för sig än att tvätta var dag=)

Nu ropade boken sedan blir det bums i säng!

1 kommentar:

  1. Jo det är himla tur det!

    Jag mår bra, har än så länge inget att klaga över.. Hur mår du själv? Jo, nog kan jag tycka att magen har växt en del, är väl kanske dags för magbild snart.. Hur går det för din?:)

    Haha, vilken sammanträffande det med Alma. Det namnet har jag också haft i mina tankar om det nu skulle vara en liten tjej:) även Alva. Men då heter johans jobbarkompis dotter det och vill absolut inte "sno" det så. Jag drömde faktiskt t om häromnatten att vi fick våran bebis, och att det var en tjej som skulle heta Alma! :) så läckert.
    Ni har inte ändrat er om att ta reda på kön på UL eller?

    SvaraRadera