Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

måndag 9 mars 2009

Suuur!!

hela vintern har jag gått och vätat på att det ska bli 1APRIl så jag får anmäla oss till allmänlydnads kursen men efter jag pratade med Ida i helgen som anmält dom till valp kurs så in såg jag att det var 1MARS som man skulle anämla och såhära 9 dagar senare är det så klart fullt...jag är så lessen att jag ska gå och äta lite glass innan jag hoppar i duschen och gråter innan unga mödrar....

Ska ringa till hon som man anmälser sig hos och flörta MASSSSOR!!

2 kommentarer:

  1. Fram bara med dina söta ögonfransar och du ska se att det löser sig, jag hoppas det ialla fall! Ang Ikea...jag tror det blir farligt svårt att hålla sig borta från barnavdelningen :D
    Vi ska åka dit den 27:de mars, får se om man hittar ngt braigt.

    SvaraRadera
  2. Lät himla skönt det :) jo men det har väl blivit ungefär samma här.. I fredags var jag hemma med johan, eller jag såg let´s dance och han nå annat :p och i lördags hade vi en "babyshower" för en kompis.. Inte så många som vet vad det är dock :)
    Jo jag vet, känns så sjukt länge till den 15:e april!! Fyfan. Var glad att du ska dit snart, visst var det 30:e? Händer annars i veckan då?

    SvaraRadera