Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

måndag 9 mars 2009

SOVA!

Jag måste ta mig i säng nu, alla sover och det är lungt, jag är bara så otroligt hungrig ...igen!
åt middag 16,00 kl 19,00 åt jag en apelsin kl 20,00 åt jag en till kl 21,30 fikade jag the och smörgås nu är jag hungrig igen... jag hatar känslan av hunger och nu har jag den jämnt!.,,otroligt pinsamt om jag var sken dräktig;P hahah

Ska fika en sista gång innana jag vaknar 06,00 och håller på hungra ihjäl!

1 kommentar:

  1. Men hon vet könet, hon ska få en liten pojke.. Och så har vi haft till en annan kompis tidigare och hon visste också att hon skulle få en liten Mira :) men det spelar ju ingen roll egentligen, det är ju bara att man köper neutralfärgat pynt och inte så mycket kläder i present kanske.. Vi gav henne massa praktiska "apotekgrejer" och en bröstpump:) och så slank det ner lite kläder också, eller en morgonrock och nå mössor..
    Jo jag vet, jag var också där nyss och det är inte det lättaste.. Men det är ju kanske smartast av vänta till efter UL, om det nu skulle va nå galet.. Men det ska vi inte ens tänka på egentligen! :) har inga speciella planer för veckan förutom jobb ons, tors och fre.. Idag ska jag nog in till stan en sväng, men sen vettefan :)

    SvaraRadera