Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

tisdag 10 mars 2009

IKEA

oj vilken dag full med skratt och tokigheter!
Som vanligt vart det en hel del men samtidig ingenting...men pengar kostar det fastallt är så billigt:P

Barn avdelningen gick jag förbi men självklart var jag tvungen kolla på allt, på söta handukar med luva och små figurer på=) sen så kollade jag även på skötbordena...som jag inte kommer köpa där!!.. vi måste nog ha en som man fäster i väggen pga våran lilla toa om vi inte hinner hitta ett hus (hoppas hoppas )och det på IKEA lägger jag aldrig mitt barn på .

Sen han jag hem till unga mördar,..samtidigt som jag strykte gardiner och packade upp allt, i morgon hoppas jag få hjälp att få upp malm byron och hjälp med att vändasängenså jag tror att i morgon ska sabbe hanna och johanna få komma hit på en fika;)
Så blir det när karl´n i huset inte är hemma!=)

Nu är det ett sista ryck för mig innan jag ska åka i väg och jobba.
Ha en bra kväll!

1 kommentar:

  1. Vad duktig du var som bara gick förbi barnavd, nästan iaf :) Hörrö, om du behöver bärhjälp så får du ringa mig med om du vill, jag är så jädra stark alltså, lätt starkast i vår familj :P

    SvaraRadera