Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

tisdag 10 mars 2009

otroligt

Helt otroligt hur liten världen är..vi la ut våran plåtbur på blocket eftersom vi ska köpa en kombi bil och har då tänk ha buren fast i bilen så att säga och bara använda tyg buren annars...
sagt och gjort ringde Niklas och sa att han gett mitt nummer åt en tjej som var på väg från Lule för att köpa den..
In genom dörren kommer en tjej som jag känner igen men inte kan plasera så jag var tvungen fråga om inte hon med tagit en hund från Matheriz...samma kull som Doris och japp=)
Så vi fick träffa hennes bastard på 25 kg Doris väger 16..förstå vilken muskel klump:)
Och som dom busade D vart dock lite arg på han då hon inte orkade eller vann för den delen:P haha

Så liten är världen så jag "tvingade" även henne att komma på hundutsällnigen i kalix så hoppas hon dyker upp hon var inte så sugen men efter övertalning av mig så=)

var bara tvungen skriva det=)

Och så måste jag tacka Emeli som bara dök upp och har hjälpt mig med byron så nu är det bara hälften kvar..tur det finns nått geni i släkten;)

2 kommentarer:

  1. Du är utmanad :)

    SvaraRadera
  2. Hehe det blir inga såna traditionella magbilder :P
    Du vet det är en Malinblogg ingen babyblogg :D
    Nä men vi får se då magen växer lite mer så är det ju roligare, det lilla putet jag har nu kan ju vara fett lika gärna :P

    SvaraRadera