Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

onsdag 11 mars 2009

Bio

dagen började inte alls som jag hoppats på,..efter ha äntligen fått ihop malm byron så var en låda självklart repig.,..ringde ikea som direkt skulle skicka en ny så då släppte jag det!

sen somnade jag självklart en stund efter en 5timmars natt..och det var välbehövligt nu har jag och Emeli ätit lunch bakadpotatis med räkröra stod det på schemat idag, nu väntar jag på att johanna ska komma och hjälpa oss med att flytta sängen så jag kan få klart hära hemma någon gång=)..Niklas kommer få en hjärtingfarkt om han kommer hem nu:P

Sen kommer mamma och svärmor hit och äter middag enchiladas stod det på menyn idag, som Emeli ska få stå för så jag hinner städa klart!...sedan blir det Bio män som hatar kvinnor för all brudarna.
Ikväll kommer niklas hem och då ska det mysas, men insåg att jagska jobba dag i morgon visseligen bara till 12 men ändå,..det var jag betydligt mindre sugen på:P
Efter ha läst malins blogg så blir man inte mindre sugen på UL och att dom ska få en liten tjej,..mysigt! jag tror ju även att vi ska få en tjej så det är bara att vänta och se...19 dagar kvar till UL dock 25V +1 dag kvar till att veta könet=)
imorse när dagpersonalen skulle avbyta mig började vi självklat surra och hon har fött3 barn och har som mest gått upp vid full graviditet 6,5 kg:P...det jag gått upp på 14 V:) hahaa
Nu är min rast slut ska fortsätta städa!

4 kommentarer:

  1. Jag tror också att ni får en flicka! :)

    SvaraRadera
  2. Grattis grattis till den härliga nyheten! =) /Ullis

    SvaraRadera
  3. jag tror oxå på en flicka, det känns som de :) var filmen bra?

    SvaraRadera
  4. Men så duktig! Fyndade du något annat på Ikea då?:)

    Jadu, jag är ju bara vikarie tyvärr.. Och jobbet jag har är ju inget drömjobb direkt, jag städar på sjukan. Vad gör du för nått? Du jobbar inom vården eller så va? Jodå, vi hade planerat att skaffa:) Ni då?
    Ha det bra du med! :)

    SvaraRadera