Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

torsdag 12 mars 2009

Pojke!

Idag går vi in i V15 och på jobbet gjorde vi ett test när man trär sin förlovnings ring genom ett hårstrå och håller över magen( om man är gravid, om inte håller man ovanför handleden) snurrar ringen runt skulle det bli en pojke och dinglar den fram och tillbaka skulle det bli en tjej( om jag nu inte växlade om det:P)
Sen kan man se hur många barn man ska ha för den stanna upp och sen fortsätter alt byter så det från snurrning går till dinglande, jag skulle visst få en Pojke nu och sedan en tjej och en kille till=)... så nu väntar vi med spänning speciellet när jag tror det är en tjej=)

haft en kort arbets dag idag och oj så skönt det är, nu har jag hunnit gå hem och äta lunch inväntar Niklas och D som är i lule och kollar på en skoter jacka åt han, sen ikväll skulle visst erik komma och hälsa på och han har vi saknat så det blir trevligt!=)

Måste även fara med alla kartoneger som står i hallen efter IKEA resan och bära ner bakstycket från sängen men det tror jag några pojkar får göra!

Vi ska även ta en bild på magen ikväll tänkte jag för nu är det en liten putning där uppe som jag inte tyckt fanns förra veckan=)

1 kommentar:

  1. Okej, men det är ju huvudsaken. Att ni alltså tagit beslutet och att ni verkligen vill :)

    Va roligt med en magbild.. Kommer den upp ikväll eller?:)

    SvaraRadera