Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

torsdag 12 mars 2009

V 15 och det händet mkt

idag har vi på eftermiddan hunnit till LIF, niklas hjäpte mackan med nå rör, vi handlade & sedan for vi till farmor och tog lite bär samt till micke och bettan och lånade deras våffelgärn...väl hemma fick vi fin främmande av erik och ida som åt med oss och surrade, hon har ni fått upp våra ögon för ett ny byggt hus;) hehe
Även ett stort grattis till dom som förlovat sig i går och som hon hade varit romantisk! kraftigt avis vrt jag med tanke på min romnantiska karl;P

Nu har dom farit på bio och Niklas har farit till öjebyn en sväng innan det fick han ta en bild på min mage som börjar växa så det knakar!...
V15

Är en helt annan putning nu menså svårt att få med på bild när min kalr inte alls var intressead..var tydligen hockey på TV:) ska ta med tröja sen då syns det bättre,Och ursäkta för tros kanten jag lyckas alltid ha stumpbyxos på mej och höga som dom är så får jag ju rulla ner dom annars är dom ju uppe vid brösten:P

3 kommentarer:

  1. De här går ju undan ;)

    SvaraRadera
  2. Ett puuut :)
    Du jag är i sthlmnu och har kollat lite på mammakläder, det är lika kul som att tittapå ett hängarsel på en häst typ. Bara fula saker, jag ska fan vägra mammakläder. Man behöver inte se ut som en flodhäst.Fan, på alla andra ser såna kläder bra ut, va ere för feeel på min kropp :p
    Ha det gott,vi ska ut på barnvagnsspan idag :D kram på dig

    SvaraRadera
  3. Jo nog syns det mer nu nog :) va roligt! Jag ska ta mig i kragen jag med och fixa snart!

    Händer i helgen då?

    SvaraRadera