Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

måndag 9 mars 2009

Älskade

Idag har jag inte alls gjort för mkt jag och johanna gick ut och gick en prommis med hundarna på hemmlunda runt isen där..sedan kom markus hit vi har surrat som aldrig förr och sett filmer på you tube sedan lyckade han självklart övertala mig att äta ett skrov så vi kom fram till att jag kommer gå pp 45 kg som hans brors tjej innan bäbis kommit ut;)... inte bra!:P

Eriks som tillbringat 3 veckor i canrie öarna(?) visste inget om bäbisen så han ringde nu och var så glad att han höll på att börja gråta..så lycklig jag vart!=)

Nu ska jag vika bort det sista av tvätten innan jag snör in mitt skitiga jag i duschen för att sedan fara till öjebyn och hälsapå innan jobbet kallar!
I morgon bär det av till ikea, har egentligeninte så mkt som ska handlas in men alltid något, frågan är ju hur jag sak ta mig förbi barn avdelningen har sagt att ingen ska inhandlas först efter UL..

Måste bara tillägga att efter att jag och Doris ätit en massa vindruvir idag så släpper hon en sur äckig odör från den bakre regionen:P
Ha en fortsatt trevlig dag!

2 kommentarer:

  1. Mitt inlägg kom nog aldrig med, mysko! Hm.. Ja iaf så tror inte jag att man känner någon större skillnad på två veckor, iaf inte såhär tidigt:-)
    Nä, jag har inte hört något om dom! Vi själva har en Emmaljungla City cross, en fyrhjuling. Trivs jätte bra med den:-)
    Varför blir det svårare om man är vikarie? Jo, jag gick skola. Läst på distans och jobbade samtidigt! Så börjar om att plugga på distans till hösten och försöker ha Leo hemma så mycket det går. Förresten, vilken kennel kommer Doris från? Hon är ju jättefint! :-) Vi är svin sugna på en Staff! Men dom är ju så svåra att få tag på...
    Haft en bra helg? :-)

    SvaraRadera
  2. Helloo!:) hur har helgen varit?

    SvaraRadera