Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

söndag 8 mars 2009

Söndag

Imorse steg jag upp strax efter 9 gjorde varm choklad och mackor, väkte N & D sen for vi i väg till lillpite för att köra en kort sväng med skotern och grilla, var skönt att var ute en sväng fast det inte var så fint väder, sedan begav vi oss hem och jag han somna en stund så klart
Niklas väkte upp mig när han gjort klart middagen sen har vi städat, och själv klart när han skulle dammsuga var påsen full och vi hade ingen ny...ingen nöjdare än han men skurat vart det ialla fall och rent!
och packat hans grejer som han ska ha med sig i morgon då han och firman ska köra skoter till jäkkvik och sedan vara dära tills på onsdag!
Nu har jag bara sista tvätten kvar och han är och fixar oljan om jag inte minns fel inför resan sedan ska vi bänka oss framför Beck!

Ska gå och ta fram nå bär ur frysen så vi får något gott till filmen;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar